Meeting of MP Thanassis Kavdada with the Minister of the Interior Infrastructure officials of the ministry for the Akti Amvrakia road axis.

Συνάντηση βουλευτή Θανάση Καββαδά με τον γ.γ του υπουργείου Υποδομών,

G. Dede and other officials of the ministry for road Aktion Amvrakia.

Meeting with Secretary General of the Ministry of Infrastructure, Mr. Giorgo Dede, the Director of the Special Service for Public Works Construction and Maintenance of Infrastructure and Transportation ministry officials held the MP Thanassis Kavvadas Lefkada, on the road Aktion - Amvrakia.

Τη συνάντηση προκάλεσε ο βουλευτής ο οποίος ζήτησε να ενημερωθεί αναλυτικά για την πορεία του έργου και τις ενέργειες που γίνονται από το υπουργείο για την επανέναρξη των εργασιών κατασκευής που έχουν παγώσει.

Από τη συνάντηση προέκυψε ότι στην παρούσα φάση, υπάρχουν θετικά μηνύματα για την 1η and 2η εργολαβία ενώ για τις υπόλοιπες εργολαβίες 3η and 4η και τα μέρη που δεν μπορούν να κατασκευαστούν από την 1η and 2η μαζί με το τμήμα που θα συνδέσει την Αμβρακία με την Ιονία Οδό, θα υλοποιηθούν από μια εργολαβία «σκούπα».

In particular by informing the Members that:

Για την 1η εργολαβία, from 0chlm to 22,5chl. που αφορά την αρχή του έργου από τα Διόδια του Ακτίου, προκειμένου να ξεκινήσει το έργο πρέπει να εγκριθεί η Συμπληρωματική Σύμβαση από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Ο φάκελος της Συμπληρωματικής Σύμβασης εστάλη το Νοέμβριο του 2016 στο Ελεγκτικό Συνέδριο το οποίο σε απάντησή του στις 9/1/2017 διατυπώνει ότι δεν μπορεί να λάβει απόφαση, καθώς δεν ήταν υπογεγραμμένη η απόφαση για έγκριση ΑΠΕ που κατατέθηκαν.

Η απόφαση τελικώς υπεγράφη και την επόμενη εβδομάδα η Συμπληρωματική Σύμβαση θα κατατεθεί εκ νέου στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

Where the Court suggested positive, then the project will begin immediately and will be built section by 1,3chlm to 17,6chlm., But will be in circulation until 15chlm, ie until Paleros node.

In the 2 contracting από το 22,5χλμ. έως το 26,9χλμ. δεν προβλέπεται Συμπληρωματική Σύμβαση και δεν χρειάζεται η έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου αλλά μόνο Ανακεφαλαιωτικός Πίνακας Εργασιών (ΑΠΕ).

-At 22,5chlm section. to 24, 8chlm. which is the mountain portion of the equipment (Paliampela) will become almost all operations except viaduct T19 200m length approx.

-Το τμήμα 24,8χλμ. έως 26,9χλμ. (τέλος 2th εργολαβίας – Δρυμός) θα κατασκευαστεί το μεγαλύτερο τμήμα ώστε να δοθεί στην κυκλοφορία λειτουργικό τμήμα.

Όλες οι υπολειπόμενες εργασίες του ορεινού τμήματος και όποιες πιθανόν δεν ολοκληρωθούν από το πεδινό τμήμα θα ολοκληρωθούν στην εργολαβία «σκούπα».

Για την 3η and 4η contracting from το 26,9χλμ μέχρι 48,5χλμ (από το Δρυμό έως την Αμβρακία) τα έργα θα προχωρήσουν με εργολαβία «σκούπα».

Σε αυτήν θα ενταχθούν και τα τμήματα της 1th and 2th εργολαβίας, που δεν θα υλοποιηθούν σε πρώτη φάση, δηλαδή το τμήμα από τα διόδια του Ακτίου μέχρι την αρχή του Λιμενικού Τμήματος (0χλμ. έως 1,3χλμ.) το ορεινό τμήμα της 1η εργολαβίας μέχρι το τέλος της (από το 17,6χλμ. έως το 22,5χλμ.) οι υπολειπόμενες εργασίες του ορεινού τμήματος της 2ης εργολαβίας (από 22,5χλμ έως 24,8χλμ) και οι υπολειπόμενες εργασίες του πεδινού τμήματος της 2ης εργολαβίας (από 24,8χλμ. έως 26,9χλμ).

Επίσης εφόσον προηγηθεί μελέτη, στην εργολαβία «σκούπα» θα ενταχθεί και το τμήμα των 400 μέτρων που θα ενώσει την Αμβρακία με την Ιονία Οδό.

Ο βουλευτής κατά την συνάντηση με τον γενικό γραμματέα Υποδομών, κ. Δέδε, εισηγήθηκε εκ νέου η 3η and 4η εργολαβία να προχωρήσουν με Συμπληρωματικές Συμβάσεις και όχι με εργολαβία «σκούπα», προκειμένου να μην υπάρξουν νέες καθυστερήσεις, από τη στιγμή που έχει ολοκληρωθεί πάνω από το 60% των εν λόγω εργολαβιών και ως εκ τούτου υπάρχει η δυνατότητα να δοθούν πιο γρήγορα στην κυκλοφορία.