Την ανάγκη ολοκλήρωσης των εργασιών της Αμβρακίας Οδού και παράδοσης τμημάτων του άξονα που είναι σχεδόν έτοιμα, ζητά με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής Λευκάδας Θανάσης Καββάδας και την οποία συνυπέγραψαν ο Τομεάρχης Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Σερρών, Κώστας Καραμανλής και οι βουλευτές του κόμματος Μάριος Σαλμάς και Κων/νος Καραγκούνης από την Αιτωλοακαρνανία, Στέργιος Γιαννάκης από την Πρέβεζα και Βασίλειος Γιόγιακας από τη Θεσπρωτία.

Ο βουλευτής επανέρχεται με δεύτερη ερώτηση μέσα σε 10 μήνες για το θέμα, καθώς δεν έχει σημειωθεί καμία πρόοδος στις εργασίες του έργου, αντιθέτως έχουν παγώσει, παρά τις δεσμεύσεις του υπουργείου ότι θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια για να προσπεραστούν τα όποια προβλήματα και να προωθηθεί το έργο.

The question arises that Amvrakia Street, which is a work of impetus for the entire region of Western Greece, is caricatured, without a clear timetable for contracts and supplementary contracts. It also underlines the risk that delays will be such that re-competition is needed, which means that there will be new, long, multiannual delays, affecting the passers-by drivers and the citizens of the wider region.

Among other MP asks to go in priority third and fourth contracting, ie the section from Amfilochia to the Forest, where for completing remaining few kilometers to provide as soon as possible to traffic.

Σημειώνει μάλιστα ότι η τρίτη και τέταρτη εργολαβία αποτελούν περίπου το ήμισυ του συνολικού έργου (συνολικά 21,6 χλμ από τα συνολικά 48,5 χλμ), και ολοκληρώνοντας αυτό το τμήμα περατώνεται το δυσκολότερο κατασκευαστικά κομμάτι του οδικού άξονα Ακτίου-Αμβρακία.

Here's the question

ATHANASSIOS I. KAVVADAS

MP N. Lefkada - NEW REPUBLIC

Athens, October 20 2016

Question

To:

Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

K. Christo Spirtzi

Θέμα: Ανάγκη ολοκλήρωσης του έργου της Αμβρακίας οδού

Σε συνέχεια ερωτήσεων βουλευτών, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, προφορικών παρεμβάσεων και σειράς επισκέψεων στο Υπουργείο σας, σημειώνω ότι το έργο της Αμβρακίας οδού ακόμα καρκινοβατεί, χωρίς να υπάρχει σαφής εικόνα πότε θα ολοκληρωθούν οι εργολαβίες και πότε θα παραδοθεί προς χρήση ο οδικός άξονας.

Το έργο έχει χωριστεί σε τέσσερα διακριτά τμήματα με αντίστοιχες εργολαβίες: η πρώτη αφορά στο τμήμα Άκτιο – Παλιάμπελα, μήκους 22,5 χιλιομέτρων, η δεύτερη το τμήμα Παλιάμπελα – Γουργουβλί μήκους 4,4 χιλιομέτρων (η οποία είναι και η πιο προβληματική), η τρίτη το τμήμα Δρυμός – Λουτράκι μήκους 8,1 χιλιομέτρων και η τέταρτη το τμήμα Λουτράκι – Αμβρακία, μήκους 13,5 χιλιομέτρων.

Σύμφωνα με πληροφορίες που συγκεντρώσαμε, οι 4 εργολαβίες του αυτοκινητόδρομου πήραν παράταση μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2016, καθώς υπήρξε καθυστέρηση στην έγκριση των συμπληρωματικών συμβάσεων, οι οποίες θα δοθούν σε 3 από τις 4 εργολαβίες. Η προθεσμία αυτή έχει ήδη παρέλθει και είναι αναγκαίο να δοθεί νέα παράταση.

For the first contracting, from KP 0-22,5 (Aktion-Forest) with a budget 120 million. Euro and contractor "AEGEK CONSTRUCTION SA", the third contracting by KP 26,9-35 (Forest-Loutraki) with a budget 46,88 mil. Euro contractor "R / O Ionios SA-AKTOR 'and fourth contracting, from KP 35-48,5 (Bypass Amfilochias) with budget 62,23 million. Euro contractor" Consorzio Stabile Italimprese Societa a Responsabilita Limitata ", have announced that they will continue after the September 30 extra amounts of about 3,5-5 million. Euro (by contracting) in order to have even adosi some parts in movement.

Η δεύτερη εργολαβία, Χ.Θ 22,5-26,9 (Δρυμός), προϋπολογισμού 39,27 εκατ. Ευρώ και ανάδοχο την «Κ/Ξ Ιόνιος ΑΕ-Τομή ΑΒΕΤΕ», που παραμένει και η πιο προβληματική, είναι άγνωστο πώς και με ποιο κόστος θα συνεχιστεί.

Στην τέταρτη εργολαβία για την παράκαμψη της Αμφιλοχίας, τα έργα έχουν προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό, καθώς περίπου οκτώ (8) χιλιόμετρα από τα συνολικά 13,5 χλμ. έχουν ήδη ασφαλτοστρωθεί και είναι δυνατή η διέλευση οχημάτων. Στο υπόλοιπο τμήμα της εργολαβίας εκκρεμεί η ασφαλτόστρωση και ορισμένες παρεμβάσεις κατά σημεία για την αποτροπή κατολισθήσεων, ενώ σε ένα σημείο υπάρχει εκκρεμότητα απαλλοτρίωσης. Σε αντίστοιχο βαθμό ωριμότητας είναι και το έργο της τρίτης εργολαβίας, στην οποία εκκρεμούν παρεμβάσεις κατά των κατολισθήσεων σε μόλις ένα χιλιόμετρο.

As a result, the third and fourth contracts amount to approximately half of the total project (total 21,6 km from the total of 48,5 km), ie the section from Amfilochia to the Forest, and completing this section ends the most difficult construction part of the road Aktion -Amvrakia. In view of the above and given the maturity of the two works, the projects in the section from Amfilochia to the Forest can be prioritized and given as soon as possible to the traffic. It is underlined that the existing road network is known to be extremely dangerous for passing vehicles, full of bumps, slippery and in poor condition, affecting the passing drivers and the citizens of the wider region, and there have been many fatal accidents on this road.

Despite your best intentions, there has been no clear commitment and the project remains in the air. It underlined that the works started in 2010 with a view to complete the 2013 and even today, six years later, the project karkinovatei with individual problems make unknown delivery of the entire project.

Εξαιρετικά σημαντικό είναι ότι ενδέχεται οι συμπληρωματικές συμβάσεις να μην εγκριθούν από τα Ελεγκτικά Όργανα, ενώ δεν υπάρχει σαφής δέσμευση από πλευράς Υπουργείου ότι έχουν εξασφαλιστεί οι απαραίτητοι πόροι. Σε αυτή την περίπτωση, το έργο θα σταματήσει εντελώς και θα πρέπει να προκηρυχθεί εκ νέου διαγωνισμός. Αυτό σημαίνει ότι θα μπούμε σε νέες περιπέτειες και θα υπάρξουν νέες, μεγάλες πολυετείς καθυστερήσεις για την ολοκλήρωση αυτού του σημαντικού έργου πνοής για τη Δυτική Ελλάδα, ενώ εάν υπάρξει τώρα σαφής δέσμευση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου, και κινηθούν οι διαδικασίες άμεσα, το έργο μπορεί να ολοκληρωθεί το ταχύτερο δυνατόν και ο εν λόγω οδικός άξονας να δοθεί στην κυκλοφορία.

Following the above, and given the importance of the integration of Amvrakia Highway throughout Western Greece, will Mr. Minister,

  1. Υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την παράδοση του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία ή τμημάτων αυτού; Ποιος είναι ο ακριβής σχεδιασμός του Υπουργείου;
  1. It is your intention to give a new extension to 4 contractors in order to avoid a problem in the completion process and not lead to new competition?
  1. Πως θα προχωρήσουν οι συμπληρωματικές συμβάσεις; Έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση αυτών και από ποιους πόρους; Με τι χρονοδιάγραμμα;
  1. It is the intention of the Ministry to implement the priority of the third contracting (section Forest - Loutraki length 8,1 kilometers) and fourth (Loutraki part - Amvrakia length 13,5 kilometers) in order to give at least the circulation Amvrakia part - Park, which is about half of the project and the hardest part construction?

The questioners Members

  1. Athanassios Kavvadas MP N. Lefkadas
  1. Kon / nos Karamanlis MP N. Serres
  1. Μάριος Σαλμάς, βουλευτής Ν. Αιτωλοακαρνανίας
  1. Κων/νος Καραγκούνης, βουλευτής Ν. Αιτωλοακαρνανίας
  1. Βασίλειος Γιόγιακας, βουλευτής Ν. Θεσπρωτίας
  1. Steryios Giannakis, MP N. Prevezis